čtvrtek 27. listopadu 2008

já & PFF


1. Východní přísliby; *** ze tří

- jedna z mých kategorií pro nejlepší filmy je: "U filmu nepřemýšlel, jen se díval."

2. Bratři Karamazovi; **+ ze tří
- asi to bude slabostí pro Zelenku, ale nemusí to tak nutně být. Mončičák píšící po epileptickém záchvatu bratry Karamzovi v bezútěšném prostoru válcoven podtrženém výbornou filmovou hudbou se může zcela minout s divákem, ale do mě se trefil.

3. Tahle země není pro starý; ** ze tří
- za podívání stojící kombinace filmu Tenkrát na západě a seriálu MacGyver.

4. Až na krev; ** ze tří
- Andersonův standard tentokrát o ropě.

5. Mlha; * ze tří
- idea mlhy je fakt dobrá.

3 komentáře:

Ondra řekl(a)...

Mlhu jsem ještě neviděl, ale nechápu jak můžeš ohodnotit Východní přísliby plným počtem bodů - taková debilita :-)

w.w.m-w řekl(a)...

náhodou to bylo dobrý.

w.w.m-w řekl(a)...

dodatek: Součástí hodnocení filmů, které je, a nechce to ani skrývat, velmi subjektivní, je i skutečnost že všechny hodnocené filmy byly shlédnuty během čtyř po sobě následujících dnů a nebyli prokládány jinými filmovými příspěvky například z kompu či televize, to znamená, že pocity a názory plynoucí z každého jednoho viděného ovlivnily hodnocení zbylých čtyř. Východními přísliby pro mě festival končil a pan režisér mi naservíroval netradiční romanci z dobře udělaného mafiánského prostředí s několika naturalistickými scénami a dávkou nejvtipnějšího humoru, ze všech hodnocených filmů, "***" jsou zcela na místě.