pátek 27. listopadu 2009

svět zvířat

hádanka na weekend:

Který český spisovatel je autorem následujících řádků?

"Ale už je to dávno pryč, stejně jako má jednodenní návštěva Prahy (před měsícem), která dopadla jako v příběhu pana Jekylla a Hyda. Přišel jsem dlouho po půlnoci do Lešan, zablácený, špinavý, a dodnes jsem přesně nezjistil, kde jsem všude byl. Poslední záblesk mi osvětluje divokou scénu u Šupů, z tváří se tam míhá tvář paní Hostovské a - Janouchova, pak na nějakou cizí tvář vrhám talíř nebo sklenici - a konec. Pravděpodobně však to byl teprv začátek dobrodružství, z něhož nevím ani člověka, ani času, ani místa - a tak je mi dodnes záhadou, jak jksem se dostal do Lešan."

Kdo to do konce týdne (do neděle 29. 11. 2009, 23:59) trefí na poprvé a možná i na podruhé, abyste se tolik nebáli, a první, má v redakční lednici připravenou odměnu dle vlastního výběru.

Váš,

Svět_zvířat

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Fr.Hr? Romance?

w.w.m-w řekl(a)...

líbí se mi Tvá nesmělost =)

Až přijedeš do Nymburka, máš u nás v redakci 1 položku dle vlastního výběru.
V Romanci jsem to sice nečetl, ale znám to jako úryvek z dopisu Václavu Černému.

Unknown řekl(a)...

nemohla by 1 položka dle vlastního výběru přicestovat do Brna?:)ne, vzdávám se výhry ve prospěch zadavatele soutěže, protože vygooglit se dá opravdu všechno.

w.w.m-w řekl(a)...

Děkujeme za velkorysost, trochu jste nás zachránila před chcípnutím hlady. Alespoň pro dnešní večer.